מתכת ובד – קר כל כך מצד אחד, חם ועדין כמו עור בלבד. הפקת אוונגארד.
אופיר אסאיאג
שילוב בין שני אלמנטים כל-כך קיצוניים שמדגיש את המתכת מצד אחד, ומתאזן עם אלמנט רך מצד שני. בין המתכת הקרה, החדה, המבריקה – לעור העדין הרך, הכהה, לבדים הכהים…
ההפקה הינה הפקת אוונגארד שלוקחת את המתכת לכיוון מודרני קר, ובעצם מראה את האספקטים בו: קר, דוקר, מבריק, מגן, ומביאה אותו לצד הלבוש אשר מכיל אלמנטים רכים יותר, כגון לבוש תחתון, בגד גוף, ג'קטים, וללא טופ, ואשר מאזנים את הלוק.
בהפקה יש שימוש באלמנטים של איפור ושיער אשר באים מכיוון יותר אפל: "משקפיים שחורים", איפור מעושן מאוד חזק ורחב, וכוללים גם שיער שמדגיש את האלמנטים המקבילים: קווים חלקים ישרים, שיער "פרוע" "מפחיד", רעמות מאוד גיאומטריות מסודרות.
התמונות בעצם מביאות את סיפור המתכת וצדדיה השונים:
התמונות הראשונות בעצם מביאות אקססוריז מתכת, אשר נותנים ברק וקושי איפה שהלוק הכהה של ג'קט ארוך שחור, ותחתון שחור, בעצם בולעים את המימד של הגוף.
לאחר מכן באות תמונות בקסדה הרומית, אשר מביאות מראה תיאטרלי הכולל את המתכת הקשה המגנה המכסה את הראש תוך מתן ברק, והגוף המאופר המכוסה מלמטה בבד כהה ומכיל חלק עליון חשוף יותר, נשי יותר, המתנגד לקסדה הקרה.
הלוק הבא הינו לוק ביוטי ששובר את הסדרה ובא להדגיש את הניטים המתכתיים הדבוקים, והטבעות המבריקות.
השיער מסודר וגיאומטרי משווה למראה מראה מודרני מאוד ואף עתידני, עם איפור מעושן ולק כהה אשר נותן את קונטרסט הרצוי לעור המולבן אשר מבליט את כל האלמנטים הטבועים בו (ניטים).
בלוק הבא – שיער צורת בננה וסליל מתכתי. נוכחות האיפור שיער מאוד חזקה ודומיננטית, איפור חד וכהה מאוד בעל שטח רחב, והסליל המתכתי בא ל"התנגד" מהצד השני, הוא דק הוא מסולסל – הוא מבריק.
מספיק מעט מהסליל כדי לראות עד כמה מעט ממנו יכול להיות הרבה ולהיות מוקד תשומת הלב בתמונה.
בלוק אחר שולב רשת לול ובגד כהה. רשת הלול הדוקרת החוסמת בעצם נותנת עוד פן של המתכת ומשולבת עם שיער חלק רך אך דומיננטי, ואיפור מודגש מאוד.
ולבסוף – לוק של ג'קט כסוף-מבריק, המכסה את הגוף ונותן אחידות ומתנגד לו השיער הפרוע והעיניים המעושנות.
צילום ועריכה: אופיר אסאיאג, סטיילינג: אנג'ליקה עובדיה, איפור: רבקה אברהם פוליטי, שיער: הודיה אקרב, דוגמניות: יעל סופר לסוכנות PASSION, מאיה דניסוב לסוכנות HHMODELS, ג'קטים: גלית בכור